Що ж, ми звичайно не бізнес-консультанти, але в одному питанні однозначно тобі можемо допомогти.
Коли ти починаєш свою справу, то перші часи, само собою, нема ніяких профітівбо нема клієнтів. Відповідно, вкладаєш гроші у що завгодно лиш не в просунення, це ж не так важливо…Де ж я гроші візьму, клієнтів ж нема! Треба за оренду заплатити, працівникам, за те, за те і пішло-поїхало.
По суті ти відмовляєшся від рішення всіх своїх проблем через наявність цих самих проблем Давай подумаємо логічно. Ти лише почав, про тебе ніхто не знає, звідки клієнти мають братись? Чим більше вкладаєшся в просунення-тим більше отримуєш замовлень, а відповідно-
Просунення дозволяє знайти твоїх потенційних клієнтів одразу, підвищити впізнаваність бренду, що дозволяє підняти прайс, адже
лояльність аудиторії за рахунок відомості бренду набагато більше. Всі знають, що собівартість айфону набагаааааато менша, ніж оті великі цифри в магазинах і все одно люди купують. Впізнаваність бренду творить чудеса
Зарубай собі на носі, просунення-це не витрати, а інвестиції, що 100% окупляться, якщо працюєш із професіоналами. Наприклад, з нами