Соціальні мережі є доволі таки ефективним засобом заробити, але для кожної ніші потрібно обрати свою, виходячи з інтересів цільової аудиторії і ще купи різних критерій.
Найпопулярніші зараз – інстаграм, фейсбук, тік-ток. В останній, до речі, доволі швидко можна набрати органічну аудиторію (справжню). В інстаграмі свої плюси та мінуси, певні обмеження по цільовій аудиторії, та і у фейсбуці те саме, та є одна річ, що об’єднує їх всіх – контент.
З тим, щоб обрати ідеальну соц. мережу для твого бізнесу, розібратись легко. Можеш нам подзвонити або написати Та жодна з них не дасть результату, якщо не наповнювати цікавим, насиченим та різноманітним контентом. Ну а у цьому ми профі, як бачиш