Перед тим як зробити покупку, більшість клієнтів відвідують веб-сайт, що в наш час, деякі компанії все ще не усвідомлюють. Величезний вплив на успіх бізнесу може мати саме присутність його в інтернеті, незалежно від галузі, в якій він працює.
Наявність потужної присутності в Інтернеті, зокрема веб-сайту, може стати вирішальним фактором для отримання більшого прибутку. Так, якість вашого веб-сайту впливає на результати, але мета цієї статті – підкреслити важливість того, що у вас є веб-сайт.
Ми допомогли багатьом компаніям різного розміру створити свою цифрову присутність. У деяких випадках організації не наважуються виходити в Інтернет, оскільки вважають, що вони недостатньо технічно підковані і не розуміють, як керувати веб-сайтом. В інших випадках компанії стурбовані ціною.
Хороша новина полягає в тому, що існує рішення, яке підійде саме вам. Якщо вас все ще потрібно переконати, ось головні причини, чому вашому бізнесу важливо мати веб-сайт:
Однією з головних причин, чому вам слід мати веб-сайт для вашого бізнесу, є підвищення довіри до вашої організації. Швидше за все, є кілька компаній чи приватних підприємців, які пропонують подібні послуги. Один із способів виділитися – це мати веб-сайт, який добре виглядає і чітко доносить якісну інформацію до ваших споживачів.
Без веб-сайту люди можуть поставити під сумнів легітимність вашого бізнесу. Наявність веб-сайту – це можливість справити гарне перше враження і дати людям впевненість у тому, що ви є справжній бізнес.
Демонстрація вашого бренду вашим потенційним клієнтам – одна з найважливіших речей, які ви можете зробити. Чітко визначивши, хто ви, що ви представляєте і за що виступаєте, ви збільшуєте шанси ваших клієнтів купувати саме у вас.
Це також те, що може відрізнити вас від ваших конкурентів. Без веб-сайту зробити це може бути неймовірно складно, оскільки людям буде важко знайти якісну та достовірну інформацію про ваш бізнес.
Мабуть, одна з найбільш інтригуючих причин для створення веб-сайту для вашого бізнесу полягає в тому, що він може збільшити ваші шанси на отримання потенційних клієнтів.
Коли люди знайдуть вас в Інтернеті, зацікавляться вашим продуктом або послугою і захочуть дізнатися більше, вони знатимуть, як з вами зв’язатися, завдяки інформації на вашому сайті, що дасть вам можливість збільшити продажі. Незважаючи на те, що інколи веб-сайти коштують відносно дорого, при правильному використанні вони мають позитивну рентабельність інвестицій.
Саме так, в даному випадку, витрати на сайт необхідно розглядати як інвестицію, оскільки сайт – як предмет інвестиції, при правильній розробці та просуванні, приносить більше клієнтів і дає віддачу в кінцевому результаті у грошовому еквіваленті, та повертає кошти, інвестовані в нього.
Після того, як ви з’явилися в Інтернеті і маєте SEO-оптимізований веб-сайт, у вас з’являється шанс показуватись в результатах пошуку Google. Це означає, що коли люди шукають товар або послугу, є ймовірність, що ваш сайт з’явиться в результатах пошуку. Це дає вам можливість різко збільшити свою клієнтську базу
Багато компаній отримують дзвінки від потенційних або існуючих клієнтів із простими запитаннями про місцезнаходження та години роботи. Якщо ви пропустите дзвінок, клієнт залишиться незадоволеним, і тут же зателефонує до Вашого конкурента. Отримавши інформацію у конкурента, клієнт спланує піти / звернутись саме до нього, і навіть, коли ви вирішите перетелефонувати клієнту за 5 хв., ви вже не встигнете його «захопити». Дзвінки також можуть відволікати ваш персонал від зосередження на найважливіших аспектах вашого бізнесу. Веб-сайт може зменшити кількість таких дзвінків і підвищити внутрішню продуктивність. У той же час, він допомагає клієнтам знаходити корисну інформацію без необхідності телефонувати, що в кінцевому підсумку забезпечує всебічно кращий користувацький досвід.
Оскільки ваш сайт працює 24/7, ви можете легко публікувати оновлення та оголошення для своїх клієнтів. Це спосіб тримати їх в курсі всього, що ви робите. Коли є щось особливо актуальне для них, це збільшує шанси на те, що ви зможете повторно продати своєму клієнту (без пошуку нових клієнтів).
Якщо ви плануєте використовувати цифровий маркетинг для збільшення кількості потенційних клієнтів і розвитку бізнесу, вам, швидше за все, потрібно буде залучити трафік на веб-сайт або цільову сторінку. Щоб зробити це ефективно, використовуйте історичний трафік, який відвідував ваш веб-сайт, щоб ви могли орієнтуватися на найбільш кваліфікованих клієнтів і отримати найкращу рентабельність інвестицій в рекламу. Це те, що не можна налаштувати заднім числом, тому найкраще запустити свій веб-сайт заздалегідь, навіть якщо ви не плануєте показувати рекламу на даний момент.
Сьогодні веб-сайти стали невід’ємною частиною бізнесу. Ми наполегливо рекомендуємо створити його, якщо ви цього ще не зробили. Згодом ви зможете його вдосконалити, але головне – почати.
Кожен з аспектів, перечислених вище, пройдений компанією MyTeam уже не одноразово, що ми готові показати на реальних кейсах. Звичайно, кожна компанія чи підприємець – це велика, окрема, індивідуальна робота. Тому якщо ви цінуєте власний час та гроші, найкращою рекомендацією буде – звернутись до професіоналів.
Безкоштовна консультація спеціаліста