SMM простими словами – це цілий комлекс просування акаунту в соціальних мережах. Поки просунеш сам – втомишся конкретно, та і скоріше за все зробиш це неправильно, бо це, як виявляється, дуже складно!
Пояснюємо чому: треба правильно оформити опис профілю, щоб було легко зрозуміти що за акаунт і з чим його їсти, також зробити контент-план, який буде містити різні категорії постів, аби в інтересах підписників було НЕ відписуватись, а також знати коли і що викладати, сторіс також входять до контент-плану. Оформлення самої сторінки має особливе значення, адже має витримуватись певний стиль та кольорова гама.
Якщо з вищеописаним з горем навпіл ще якось можна самому вправитись, то з наступним пунктом поки розберешся – інфаркт отримаєш від того, скільки грошей викинув на вітер.
Наступний пункт – просунення, набір підписників. Потрібно визначити цільову аудиторію та підібрати найкращі способи реклами, аби дідо Вася з села не підписався на елітний столичний салон краси. Ситуація така собі, погодься А найгірше, що може статися з твоїм акаунтом – боти!! Тіньовий бан тобі гарантований, а це як френдзона Ти наче є, а наче і ні.
Отже, доходимо до логічного висновку, що таку відповідальну справу потрібно довіряти спеціалістам, адже це вийде набагато дешевше і збереже купу нервових клітин. Як не крути, соціальні мережі – річ серйозна, приносить для бізнесу пристойний профіт, якщо все зробити правильно.
Звертайся до нас
Безкоштовна консультація спеціаліста