Лого на передню частину футболки
MyTeam

Чому SEO - це так важливо?

Інтернет – це реальна можливість для просування та розвитку компанії. Перше правило – зробити так, щоб вас легко знаходили потенційні клієнти.

Google став незамінним засобом для того, щоб заявити про себе або зробити свою компанію відомою як в Інтернеті, так і в офлайні. Більшість SEO-заходів стосуються вивчення алгоритму Google та його постійного оновлення з відповідними діями, щоб зробити сайти більш “привабливими” для пошукової системи.

Що таке SEO?

SEO – це набір стратегій, спрямованих на підвищення видимості веб-сайту шляхом покращення його позицій у рейтингах пошукових систем, у неоплачуваних результатах, відомих як “органічні результати”.

Абревіатура S.E.O. розшифровується як Search Engine Optimisation і в буквальному перекладі означає оптимізацію для пошукових систем. Ці методи різноманітні і стосуються різних аспектів веб-сайту:

🟦 оптимізація структури сайту

🟦 HTML-коду

🟦 текстового контенту;

🟦 управління посиланнями

Етап стратегічного SEO: вибір ключових слів

Цей етап є вирішальним; будь-яка діяльність у сфері SEO не має сенсу, якщо спочатку не провести точний аналіз ключових слів, які будуть обрані для кампанії.

Пошук “найкращих” ключових слів можна здійснювати за допомогою програмних інструментів, опитування користувачів, аналізу конкурентів (конкурентного бенчмаркінгу) та за допомогою самої пошукової системи.

Для успішної SEO-діяльності бажано підбирати ключові слова, які не є надто загальними, оскільки в іншому випадку буде дуже важко, а в деяких випадках неможливо, своєчасно досягти хороших результатів через високу конкуренцію.

Але й не надто специфічні, оскільки якщо вони будуть погано шукатися, то не принесуть ніякого трафіку на сайт! При виборі ключових слів застосовується теорія “довгого хвоста” К. Андерсона, згідно з якою нішеві продукти матимуть набагато більше шансів на прибутковість: тому добре розглядати ключові слова, що складаються з одного/двох ключів і з високим обсягом пошуку, але також важливо вибирати ключові слова, що складаються з декількох слів з меншим обсягом.

Хороший набір ключових слів – це той, який містить правильний баланс між нішевими і загальними словами, між транзакційними, інформаційними та навігаційними ключами.

Застосовуючи цю теорію з точки зору SEO, краще вибирати довгі ключові слова з високим коефіцієнтом конверсії і низькою конкуренцією, ніж ключі з високою конкуренцією і низьким коефіцієнтом конверсії).

Хочете знайти правильні ключові слова, щоб охопити свою аудиторію?

    SEO та контент-маркетинг: якщо ви не індексуєте його, контенту не існує!

    SEO без контенту не має сенсу, а контент без SEO – невидимий!

    Зрозуміло, що контент і SEO – це два незамінні елементи, які тісно пов’язані між собою, щоб залучити зацікавлених користувачів на ваш сайт.

    “Контент – це король” – вираз, який ви напевно чули раніше, але навіть чудовий контент, якщо він не оптимізований таким чином, щоб Google винагородив його в результатах пошуку, не принесе ніякої відчутної користі.

    Без цікавого контенту, здатного привернути увагу вашої аудиторії, немає сенсу починати такий бізнес. Створення цінного, цікавого текстового та візуального контенту, що привертає увагу, є необхідною, але недостатньою умовою успіху.

    Ви повинні створювати контент, дотримуючись правил SEO-копірайтингу, і поширювати його там, де збирається ваша аудиторія: у пошукових системах (Google, Bing, Yahoo!), які приносять найбільше відвідувань, у соціальних мережах (Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest тощо), на форумах і в усіх місцях, де збираються ваші потенційні клієнти.

    Мало того, ви повинні переконатися, що ваш контент доступний з усіх пристроїв (ПК, смартфона або планшета), і знайти правильний часовий проміжок для його публікації: таким чином, поширення вашого контенту буде максимально ефективним.

    SEO має фундаментальне значення для будь-якого бізнесу, але особливо ідеально підходить для невеликих компаній, блогерів і стартапів, які не мають великих бюджетів, але прагнуть досягти значних і довготривалих результатів. Інвестиції, необхідні для розробки та впровадження хорошої SEO-стратегії, є одними з тих, які з часом приносять найвищий ROI (Return on Investment).

    SEO чи PPC-кампанії?

    Ви не повинні ставити собі питання “що краще”, але ви повинні запитати: Чого я хочу досягти? За який час? Ми часто чуємо, що результати оптимізації не піддаються кількісній оцінці. Звичайно, набагато простіше зрозуміти наслідки кампанії з оплатою за клік (PPC), але в довгостроковій перспективі результати можна виміряти.

    SEA (Search Engine Advertising), також відома як пошукова реклама, – це галузь веб-маркетингу, яка охоплює всі види діяльності, спрямовані на генерування кваліфікованого трафіку на певний веб-сайт, і здійснюється в Google за допомогою контуру Google Ads.  

    Але як працює механізм платних кампаній? Рекламодавець платить певну суму щоразу, коли користувач переходить за його посиланням. Логіка аукціону Google базується на показнику якості, який визначається якістю контенту оголошення, цільової сторінки та ключових слів по відношенню до пошукового запиту.

    SEA важлива для того, щоб заявити про себе в найближчому майбутньому, просуваючи сторінки сайту вгору, покращуючи рейтинг і шукаючи більше конверсій, тоді як за допомогою SEO можна досягти кращого просування з часом, природним і органічним чином.

    Логічно, що платна реклама генерує більше трафіку в короткостроковій перспективі, в той час як SEO призводить до більш рідкісних результатів з часом, в тому сенсі, що для отримання позитивних результатів потрібен більш тривалий інтервал часу.

    Якщо ви хочете контролювати цільову аудиторію, платне просування, безумовно, більше підходить, тоді як з SEO все буде складніше і менш постійно, оскільки пошукові системи часто оновлюють свої алгоритми, прагнучи винагородити новий контент, який, відповідно, потребує оновлення (що з SEO може стати складним завданням).

    Однак, безсумнівно, що для того, щоб бути конкурентоспроможним, необхідно використовувати кілька каналів комунікації. Ідеальним варіантом, також у сфері лідогенерації та лідомаркетингу, є використання політики маркетингу-мікс, здатної реалізувати кілька аспектів, оскільки лише таким чином можна досягти більшої прибутковості.

    SEO-діяльність складається з кількох аналітичних, стратегічних та операційних етапів.

    З операційного боку, для оптимізації сайту необхідно враховувати багато різних факторів.

    ☑Тому, якщо ви цінуєте свій час та гроші, найкращою рекомендацією – буде звернутись до професіоналів цієї справи.

    – Команда сео-спеціалістів MyTeam.

    Безкоштовна консультація спеціаліста

      error: На цьому сайті неможливо копіювати текст