Лого на передню частину футболки
MyTeam

Чат-бот + Таргет ? 🧐
Спільне застосування інструментів

🤖Чат-боти – це чудовий спосіб вчасної комунікації з клієнтами вашого бізнесу. Незамінний інструмент в сучасному світі та класна можливість оригінально продати свої послуги/товар.

💻Таргет – князь просування бізнесу в Інстаграмі. Надійний спосіб заявити про себе всьому світу та масштабувати свій бізнес.

Одне без другого може спокійно існувати та приносити свої результати. Активна аудиторія комерційної сторінки і без реклами прекрасно взаємодіє з чат-ботом. Так само і таргет приводить клієнтів, які купують у вас.

📌Але є один нюанс, коли ТАРГЕТ і ЧАТ-БОТ стають вірними колегами , тобто співпрацюють між собою, то це вам дає МЕГА результат, про який ви і не мріяли. Разом ці два інструменти – ВИБУХОВА СУМІШ. 💣 Ми налаштуємо та допоможемо правильно користуватись! 

Перевага використання чат-боту при таргетованій рекламі

Раніше ми вже обговорили з вами 🗒️Що таке СММ , 🗒️Яку соц. мережу обрати та 🗒️Переваги цифрового маркетингу. У цих статтях стає зрозуміло що таке таргетована реклама та для чого її використовувати. Також обговорили 🗒️Для чого потрібен чат-бот вашому бізнесу.  Тут ми постараємось розкрити тему використання чат-боту при активній таргетованій рекламі. 

З особистого досвіду можемо запевнити, що частою проблемою клієнтів при правильному налаштуванні таргетингової реклами та успішності рекламної кампанії – є те, що клієнт не готовий обробити велику кількість запитів. Ніколи неможливо визначити точно, чи вам написав потенційний клієнт, чи це просто, до прикладу, уточнення ціни і все. Необхідно відповідати на кожен запит, а також обробляти замовлення, які вже відбулись. Часу не вистачає, тому більшість або половина запитів від потенційних покупців – залишаються без відповіді. Чат-бот бере на себе цю роботу, залишаючи вам обробляти тільки клієнтів, які точно хочуть придбати.

Зделегуйте робо́ту ро́боту 🤖

«Аууу, ви тут?» , «І довго мені чекати вашої відповіді?», «Відпишіть, це терміново!!!!»

♦️ Тригерні повідомлення, які вам нагадали безліч ситуацій, де ви не відразу відписували клієнту. На жаль в час сьогодення, людина готова чекати відповідь на своє повідомлення, не більше 15 хв. Якщо вона чекає довше – її це дратує, рівень довіри падає і навіть зʼявляється бажання звернутись до ваших конкурентів.

А як почуваєте себе ви? Цілий день працюєте, інколи без обіду. Стараєтесь усю душу вкладати в свою роботу і отримаєте такий фідбек (зворотній зв’язок) від своїх клієнтів. 🥲

Рішення просте , моліться всесвіту і просіть аби в день було 34 години , а не 24. Тоді ви 100% будете все встигати. 👌🏼

🖇️ Повірили? Якщо серйозно, то це не допомогло б. А рішенням в цій ситуації є чат-бот, сучасний метод відповідати клієнту миттєво або ж заспокоїти його і ніжно пояснити, що ви в цей момент працюєте та надасте відповідь в найближчі 60-90 хвилин. А ще кращий варіант – зделегуйте роботу зі спілкування з клієнтом. Чат бот може відповідати на найбільш поширені запитання, такі як ціна товару, доставка, години роботи і так далі. 

Чому чат-бот ідеальний працівник для вашого бізнесу? 💼

Люди працюють, звикають до роботи, вигорають та звільняються. Так утворюється потік кадрів, постійно міняються менеджери, яких потрібно заново навчати усіх робочих процесів і так по кругу. 🔄

Чат-бот це помічник на всі часи, адже раз налаштувавши його собі на сторінку, він працює, як годинник ⏰.
🔹Ось декілька переваг бота:
• працює чітко по заданому алгоритму;
• він не втомлюється;
• не вигорає;
• потрібно платити набагато менше.

А що найголовніше, не залишить вас в якийсь відповідальний момент, а тільки буде вдосконалюватись та покращувати ваші продажі 💸

Наша команда визначить воронки та все налаштує правильно, під особливість вашого бізнесу. 

Безкоштовна консультація спеціаліста

    error: На цьому сайті неможливо копіювати текст