Лого на передню частину футболки
MyTeam

Чому цифровий маркетинг
є ключовим для успіху малих бізнесів

Посібники для веб-розробки

У надзвичайно складні часи, які ми зараз переживаємо, потреба в розширенні клієнтської бази посилилася для багатьох малих компаній та підприємств.

Традиційні маркетингові шляхи, такі як друкована реклама, роздача листівок або навіть великі придорожні плакати, очевидно, здаються ще менш привабливими та життєздатними для досягнення  мети, враховуючи ситуацію.

Хоча ця стратегія може принести невеликий прибуток, є кращий і простіший шлях. Малий бізнес повинен враховувати величезний ринок потенційних клієнтів в Інтернеті, особливо в такий час, як зараз.

Жоден малий бізнес, незалежно від того, наскільки він новий, не повинен нехтувати цим величезним ринком.

Переваги цифрового маркетингу

З досвіду роботи  компанії MyTeam, ми можемо з упевненістю сказати, що кількість потенційних клієнтів в Інтернеті набагато більша, ніж та, яку ви можете залучити локально. Використовуючи цифровий маркетинг, ви можете охопити величезну аудиторію у зручний та вимірюваний спосіб.

Серед інших переваг інтернет-маркетингу

🔵 Можливість взаємодіяти зі своїми потенційними клієнтами та дізнаватися, що саме вони шукають;

🔵 Можливість вийти на глобальний ринок;

🔵 Ви можете заощадити гроші та охопити більше клієнтів за менші гроші, ніж традиційні методи маркетингу;

🔵 Ви можете безпосередньо познайомитися зі своєю аудиторією і дозволити їй познайомитися з вами особисто, що може допомогти побудувати лояльність клієнтів;

🔵 Ви можете негайно відстежувати реакцію на ваші маркетингові зусилля;

За роки роботи MyTeam, ми зустрічалися з багатьма підприямцями та власниками компаній, які вважали, що їм не вистачає часу або грошей на те, щоб бути конкурентоспроможними в Інтернеті. Вони думають, що можуть вирішити лише обмежену кількість проблем одночасно, і все ще вивчають всі тонкощі бізнесу в цілому.

Вони також можуть вважати, що найкраща стратегія – це просто чекати, поки клієнти самі з’являться. Оскільки це малий бізнес, вони можуть думати, що їм потрібна лише невелика кількість клієнтів.

Це неефективний підхід. Ніколи не існує гарантії, що ваш бізнес приверне клієнтів просто завдяки своєму існуванню, і навіть якщо це станеться, ви можете не залучити стільки клієнтів, скільки потрібно для того, щоб зробити ваш бізнес прибутковим.

Клієнти онлайн

Якщо ви уникали цифрового маркетингу, чи це не тому, що вважаєте, що не готові до нього? Думаєте, що вам просто потрібен час, щоб освоїтися, а потім ви зрозумієте, що таке цифровий маркетинг?

Проблема такого підходу полягає в тому, що ваші клієнти та потенційні клієнти вже онлайн. Прямо зараз. Сьогодні… і є велика ймовірність, що вони вже шукають бізнес, подібний до вашого, але якщо вони не зможуть знайти вас легко, вони, ймовірно, виберуть когось іншого. А саме вашого конкурента, який , можливо, також онлайн.

Цифровий маркетинг для успішного малого бізнесу

Так сьогодні люди ведуть бізнес. Коли хтось зацікавлений у вашому бізнесі, незалежно від того, чи працює він у вашій ніші загалом, чи цікавиться вашим брендом, перше, що він зробить, – це пошукає в Інтернеті і подивиться, що можна про вас дізнатися.

Вони очікують знайти вас на веб-сайті та в соціальних мережах. Можливо, вони шукатимуть відгуки, щоб дізнатися, що інші говорять про вашу компанію і чи є вона хорошим місцем для ведення бізнесу чи купівлі тих чи інших товарів / послуг.

Якщо потенційний клієнт не може знайти вас в Інтернеті, він може зробити висновок, що ваш бізнес не виглядає законним. Існує дуже велика ймовірність того, що багато з цих потенційних клієнтів вирішать не сприймати ваш бізнес серйозно і швидко підуть в інше місце.

Прийнявши таке рішення, вони, ймовірно, ніколи не повернуться.

Ваші конкуренти онлайн

Щоб ваша компанія була успішною, ви повинні звертати увагу на те, що роблять ваші конкуренти, і вчитися у них. Сприймайте своїх конкурентів не лише як тих, кого ви плануєте перемогти, але й як людей, які можуть вас чомусь навчити.

Коли ви подивитеся на те, що роблять ваші конкуренти, ви отримаєте уявлення про те, що працює, а що ні. Швидше за все, незалежно від типу вашого бізнесу, ваші конкуренти вже мають присутність в Інтернеті. Який контент вони використовують? Чи ведуть вони блоги, чи використовують багато графіки та відео?

Як вони будують свій бренд і що робить їх унікальними? Наскільки добре вони спілкуються зі своєю аудиторією? Чи вважаєте ви, що можете зробити краще? Ні, якщо ви не конкуруєте в цифровому світі.

Якщо ваші потенційні клієнти починають шукати бізнес, схожий на ваш, і знаходять сайт ваших конкурентів, але не ваш, то ваш бізнес навіть не працює. Ваші потенційні клієнти не можуть вибрати вас, якщо вони не знають про вас. У цьому випадку ваші конкуренти просто випередили вас, незалежно від того, чи мають вони ефективний веб-сайт або будь – які інші онлайн канали зв’язку з клієнтами.

✅ Будьте доступними

Зрозуміло, що в сучасному цифровому світі середньостатистичний споживач шукає те, що він хоче, насамперед в Інтернеті. Який би продукт чи послугу він не шукав, швидше за все, він почне свій пошук з Google. Якщо у вас немає присутності в Інтернеті, вас не знайдуть і ви не зможете конкурувати.

Якщо у вас є присутність в Інтернеті, але ваших конкурентів легше знайти і вони знаходять вас першими, вас можуть взагалі не знайти. Окрім створення веб-сайту, вивчення пошукової оптимізації – це стратегія, яка може допомогти вам випередити своїх конкурентів, просто будучи першим, кого потенційні клієнти знаходять у пошуку Google за ключовими словами, що можуть привести їх до вашого бізнесу.

Прості запитання, на які ваші потенційні клієнти можуть захотіти отримати швидкі відповіді, повинні легко знайти в Інтернеті, наприклад, де ви знаходитесь, який графік роботи і на чому ви спеціалізуєтесь. Порівнюючи ваш сайт з сайтами ваших конкурентів, потенційні клієнти повинні мати можливість порівняти години роботи, ціни, спеціальні пропозиції тощо.

Тому дуже важливо, щоб ви знали, що роблять ваші конкуренти. Ваші потенційні клієнти вже перевіряють і вас, і ваших конкурентів. Вони вже порівнюють вас один з одним. Що вони дізнаються?

✅ Дозвольте клієнтам прийти до вас

Подумайте про цифровий маркетинг як про спосіб зробити себе доступним для людей, до яких ви намагаєтеся достукатися, щоб запропонувати свої товари та послуги. Охоплення вашого бізнесу може виходити далеко за межі ваших стін. Ви можете залучити набагато більшу аудиторію, ніж могли б охопити, просто обслуговуючи потенційних місцевих клієнтів.

Завдяки присутності в Інтернеті ваш бізнес залишається відкритим навіть тоді, коли він закритий. Ви можете створити атмосферу, в якій ваші клієнти можуть прийти до вас в будь-який час дня і ночі.

У зручний для них час клієнти та потенційні клієнти можуть надсилати вам електронні листи із запитаннями, здійснювати покупки та консультуватися щодо вашого асортименту. Потенційні клієнти, які не мають можливості фізично приїхати до вас, все одно можуть вести з вами бізнес, незалежно від того, чи обмежені вони інвалідністю, транспортом або просто живуть занадто далеко.

✅ Цифровий маркетинг: знайте свою цільову аудиторію

Цифровий маркетинг дозволяє залучати ваших потенційних клієнтів. У соціальних мережах або в блозі ви можете почати розмову. Проведіть опитування або познайомтеся з ними ближче. Звертайте увагу на їхні коментарі або відповіді на опитування.

Взаємодіючи з людьми в цифровому форматі, ви можете почати дізнаватися, що вони шукають. Що їм болить? Що не дає їм спати вночі? Які рішення ви можете їм запропонувати? Замість того, щоб намагатися вгадати, цифровий маркетинг пропонує вам інструменти та методи, щоб дізнатися, ким насправді є ваші клієнти.

Таким чином, ви починаєте будувати відносини зі своїми клієнтами. Ви стаєте чимось більшим, ніж просто бізнес. Люди набагато частіше купують у компаній, у яких вони вже купували.

❗З власного досвіду можемо сказати, що мало яка форма реклами є настільки ж економічно ефективною, як цифровий маркетинг. Малий бізнес часто намагається досягти якомога більшого з невеликим бюджетом. Багато форм цифрового маркетингу дозволяють побудувати ваш бренд і охопити велику цільову аудиторію, навіть якщо ваш бюджет дуже обмежений.

Порівняно з рекламою на телебаченні, радіо чи прямою поштовою розсилкою, цифровий маркетинг коштує набагато менше і водночас охоплює набагато ширшу аудиторію. Використання цифрового маркетингу для просування вашого малого бізнесу допоможе вам мати більше шансів на успіх.

Наша компанія в процесі своєї роботи, роками майстерно впроваджує всі ці технології в життя багатьох як великих компаній, так і підприємців, в рази збільшуючи їх конкурентноспроможність та присутність онлайн. Якщо ви цінуєте власний час та гроші, найкращою рекомендацією буде – звернутись до професіоналів цієї справи

Безкоштовна консультація спеціаліста